Helpdeskformulier

Heeft u een vraag voor de helpdesk?

Kijk voor u belt of het formulier invult, eerst eens verder op de site, bijvoorbeeld tussen de
veelgestelde vragen (FAQ).
Wellicht vindt u het antwoord op uw vraag.

Als u het antwoord niet kunt vinden, dan kunt u via onderstaand formulier uw vraag doorgeven aan de helpdesk. U kunt uw vraag ook telefonisch stellen op werkdagen tussen 9:00 en 12:00 uur.

Het telefoonnummer is 088 797 71 02. Ons streven is om binnen 2 werkdagen uw vraag te beantwoorden. In geval van specialistische vragen of indien afstemming met andere organisaties nodig is kan beantwoording langer duren.

Onze helpdeskmedewerkers verdiepen zich in zo veel als mogelijk verschillende bodemdossiers. Het is mogelijk dat de helpdeskmedewerk(st)er die u aan de lijn krijgt echter niet zelf de specialist is voor het onderdeel van de bodemwet- en regelgeving van uw specifieke bodemvraag. In dat geval raadpleegt hij/zij een deskundige collega. Graag uw begrip hiervoor. 's Middags is de bodemhelpdesk gesloten en benutten wij om digitale en complexe telefonische vragen uit de ochtend af te handelen.

Uw gegevens
   
Naam
E-mailadres
Organisatie
Telefoon
Telefonisch bereikbaar op: (tijdstippen)
  
Waarover gaat uw vraag? 
 
 BO-Besluit Bodemkwaliteit
 BO-Bodem overige regelgeving
 BO-Bodembescherming
 BO-Bodemconvenant
 BO-Bodemenergie
 BO-Bodemsanering
 BO-Expertisenetw bod/ondergr
 BO-Informatiebeheer Bodem
 BO-Meldkamer Bodemkwaliteit
 Anders
  
U kunt meerdere opties aanvinken
  
Uw vraag
 
 
 

Het is niet de bedoeling dat u onderstaand veld te zien krijgt. Mocht u het toch zien laat het aub leeg